Lidl Polska od 2002 r. jest dla klientów niezawodnym partnerem w zakresie codziennych zakupów spożywczych i wysokiej jakości produktów przemysłowych. Naszym znakiem rozpoznawczym są atrakcyjne ceny oraz zrównoważone podejście do biznesu.
Komfort dokonywania zakupów przez naszych klientów, odpowiedzialne wykorzystywanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy dla naszych pracowników, jak i oparte na zaufaniu relacje z partnerami biznesowymi to podstawy naszej codziennej działalności. Wartości te są określone w naszych Zasadach Korporacyjnych oraz w Kodeksie Postępowania (Code of Conduct).
W 2019 roku zostaliśmy nagrodzeni w ramach Retail Business Awards, która ma największy wpływ na kreowanie trendów rynkowych, konsumenckich i produktowych na krajowym rynku FMCG i jest wzorem do naśladowania przez rynkowych konkurentów, ale także firmy z innych sektorów polskiej gospodarki.
Ważną rolę odgrywa zaufanie, uczciwość i szacunek dla różnorodności. Wszystkim pracownikom zapewniamy umowy o pracę i określamy kolejne kroki rozwoju.
Wszyscy nasi pracownicy, zarówno ci pracujący w sklepach, centrach logistycznych, jak i w siedzibie firmy, podzielają te same wartości. Wspólnie dążymy do realizowania idei "Więcej na radość z życia" oraz podejmowania działań "W trosce o lepsze jutro".
W 2002 roku powstał pierwszy sklep sieci Lidl w Polsce. Od tego czasu firma stała się ważnym elementem sprzedaży detalicznej w Polsce i jest ściśle powiązana z regionalną gospodarką. Obecnie sieć sprzedaży Lidl Polska liczy 900 sklepów, ulokowanych na terenie całego kraju, obsługiwanych przez 14 Centrów Dystrybucyjnych oraz zatrudnia ponad 29 000 osób.
Od samego początku działalności firmy, zakupy w Lidlu kojarzą się z komfortem i sprawnością. Relacje z pracownikami i dostawcami są oparte na partnerstwie. Wszystkim zapewniamy możliwości rozwoju. Działalność Lidl Polska realizowana jest za pośrednictwem sieci sprzedaży, a jej podstawę stanowi zrównoważone i odpowiedzialne podejście do ludzi i środowiska.
Kolacja jest kluczowym wydarzeniem przygotowującym uczestników do zbliżającego się kongresu European Circular Retail Congress, który promuje zrównoważone praktyki biznesowe. Wszyscy uczestnicy konkursu zostaną zaproszeni
na ceremonię wręczenia nagród i kolację, a także na sam kongres, co będzie doskonałą okazją do świętowania i spotkania się
z pozostałymi liderami branży i innymi orędownikami zrównoważonego rozwoju.
Wydarzenie jest świetną okazją do nawiązania kontaktów, przeprowadzenia inspirujących rozmów i networkingu, a także docenienia ciężkiej pracy wszystkich osób zaangażowanych w promowanie uczciwych praktyk płacowych i zrównoważonych modeli biznesowych.
Zostań liderem w dziedzinie równych wynagrodzeń i zyskaj jeszcze lepszą reputację na rynku pracodawców.
Nagroda specjalna dla firm, które po raz pierwszy biorą udział w konkursie. Wyróżniamy również drugie i trzecie miejsce.
Wyróżnienie specjalne za najlepszy projekt przedstawiający dobre praktyki biznesowe w obszarze równego traktowania kobiet i mężczyzn i/lub różnorodności. Oceniana inicjatywa musi rozpoczynać się nie wcześniej niż w 2023 roku i kończyć
w 2024 roku. Pod uwagę bierzemy zarówno opis, jak
i wizualizację projektu.
Wnioskodawcę prosimy o przedstawienie projektu w formie prezentacji Power Point. Powinna ona zawierać opis kontekstu projektu/inicjatywy, jego znaczenia oraz skuteczności. Zwycięzcę kategorii wybierze jury złożone z przedstawicieli
Lidl Polska, Korn Ferry oraz redakcji Forbes Woman.
Szablon prezentacji jest dostępny tutaj.
Wyróżnienie specjalne odnoszące się do stanowisk menedżerskich
i najwyższych menedżerskich.
Wyróżnienie specjalne w odniesieniu do całej organizacji. Uwzględniane są metody ważenia danych względem wielkości zatrudnienia.